Klan DFA w DFBHD Klan DFA w DFBHD
Krˇtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
Klan DFA w DFBHD
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  U┐ytkownicyU┐ytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  ZalogujZaloguj 

Hi hi w takim razie sa tam 3 Kasie bo mnie scinala blondynka

 
Odpowiedz do tematu    Forum Klan DFA w DFBHD Strona G│ˇwna -> Poradnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 12:18, 27 Mar 2014    Temat postu: Hi hi w takim razie sa tam 3 Kasie bo mnie scinala blondynka

Bylam. [link widoczny dla zalogowanych] Bylam tu prostytutka.Poprostu pewnego dnia ziawil sie ktos,potem znowu i znowu.Pozniej zaczelismy umawiac sie prywatnie.I tak od dwoch lat jestesmy para.Ja nie pracuje,bo po co.Tak jak juz ktos pisal(jakis Turek chyba),to moj Kadir dba o pieniadze,to On pracuje,On zajmuje sie naszym utrzymaniem,mnie to nie obchodzi.Mamy psa,rok temu przywiozlam go z Polski i naprawde nie wiem,ile kosztuje utrzymanie psa tutaj,bo to nie moja sprawa.I to nie tak,ze nie wiem,gdzie i kiedy moj Turek pracuje.Wiem,i zawsze moge do Niego zadzwonic,lub pojsc,bo zbiegiem okolicznosci pracuje niedaleko domu.Tak,jestem szczesliwa.Ale co moge powiedziec do innych dziewczyn (kobiet) ?Dziewczyny,uwazajcie.Nie wiem,moze jestem juz stara,ale nad przyjaznia,zwiazkiem nawiazanym przez internet,prosze,naprawde zastanowcie sie.A co do mezczyzn poznanych w realu moje zdanie jest takie:nie wazne,czy to Niemiec,Polak,Zyd,Arab,Turek.Nie wazna jest nacja,ani wyznanie.Wazne jest,zeby ten ktos byl tylko czlowiekiem (albo az czlowiekiem).Zycze Wam wszystkim szczescia.(obojetnie z kim,ale jednak szczescia) Bo trzydziestolatkom wiele rzeczy ju┼╝ nie wypada i po prostu si─Ö wstydz─ů.
Ostatnimi czasy byłam na Epoce Lodowcowej II i leniwiec SID bardzo mi ja przypominał - też miał tak szroko rozstawione oczy
Wszystkim kt├│rzy zaczynaj─ů ┼╝ycz─Ö wytrwa┼éo┼Ťci i brak skutk├│w ubocznych.
to tylko cz─Ö┼Ť─ç jej filmografii.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
osad między zębami z przodu i w pozostałych, a także w bruzdach;
Polecam Pania Anie,ma maly,bardzo klimatyczny , nieprzytlaczajacy salonik o nazwie Body Activ Studio ktory miesci sie na osiedlu Borki kolo sklepu Viking.

Ile trzeba sie poleczyc zeby sie wszytsko unormowało?? [link widoczny dla zalogowanych] chodzi mi o tytul i o wykanawce, ogolenie o jakies na namiary??

Siedzę sobie na porodówce po lewatywie na kibelku... Pozdrawiam dodam ze nigdy mi nie dretwial maly palce a serdeczny tylko w polowie. W ich stronie wszytskie szczegóły jak uzywać, z jakimi kosmetykami itp + raporty naukowe na ten temat. -Doda [link widoczny dla zalogowanych]
ja si─Ö nie staram o dzidzie, mam problem z jajowodem, jeden jest mocno poszerzony i boli, nikt nie wie ani dlaczego tak jest, ani co z tym zrobi─ç, ale ka┼╝dy straszy ┼╝e mo┼╝e to prowadzi─ç do jego niedro┼╝no┼Ťci i zaprzestania pracy Po trzecie - wa┼╝ne jest rozpoznanie kiedy zachorowa┼éy┼Ťcie na toxo. niestety nie mam tez zadnego godnego polecenia fryzjera!! Wiem, ┼╝e trwa to ju┼╝ od kilku lat, pr├│bowa┼éam z nim rozmawia─ç , ale nigdy do niczego si─Ö nie przyzna┼é, wr─Öcz obwinia┼é mnie, ┼╝e mam chor─ů wyobra┼║ni─Ö i co┼Ť sobie ubzdura┼éam. Zreszta juz sie przyzwyczailam do podobnych tekstow nie tylko tu na forum. i pami─Ötaj o witaminach je┼Ťli jeste┼Ť na diecie Wystarczylo kilka wizyt u pedikiurzystki i po problemie Troche bolalo, bo na zywca
do la mariposa
G┼éodna jeste┼Ť bo za ma┼éo t┼éuszczu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 14:46, 04 Kwi 2014    Temat postu: i zdrowej i ┼Ťlicznej Kornelci!

Dzis jestem zdrowa osoba wazaca 57 kilo!
[link widoczny dla zalogowanych]
Dobrze trafilam za drugim razem, pierwszy to byl niewypal. wiesza firnak─Ö na suszarce, a jak ju┼╝ wyschnie, to prasuje ale ok, s─ů domy, gdzie nie przywi─ůzuje si─Ö zbyt wielkiej wagi do porz─ůdku, i odwala si─Ö cha┼étur─Ö, spoko, wy w takich mieszkacie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czuj─Ö ┼╝e mam lepsz─ů kondycj─Ö i przede wszystkim czuj─Ö sie\─Ö lepiej. [link widoczny dla zalogowanych] Jesli jestes z Krakowa,to poczytaj sobie nieco wi─Öcej na temat tego zabiegu tutaj [link widoczny dla zalogowanych] towanie_wlosow_juz_w_naszych_salonach/
W jad┼éospisie opr├│cz zupy mo┼╝emy umie┼Ťci─ç: ja robi─Ö teraz 20 km. pa┼ä wydajacych - taki poziom wystepowa┼é ) . Poza spadkiem wagi ca┼ékiem mi┼éym skutkiem ─çwicze┼ä, jest polepszenie kszta┼ét├│w cia┼éa, hmm.... ciekawi mnie opinia o Pro-medzie(Pi┼ésudskiego) i o TRR(na Podwalu). [link widoczny dla zalogowanych]
Zdecydowalem sie znow na zabieg. ch─Ötnie si─Ö dowiem jak je zrobi─ç ja te┼╝ od niedawna pos┼éuguj─Ö si─Ö internetem ! M├│j facet twierdzi, ┼╝e nawetjak si─Ö stara, nie potrafi doj┼Ť─ç wcze┼Ťniej. Tam opisane dok┼éadnie. I nie ┼╝eby by┼é to jaki┼Ť przypadek, tylko wszystko zaplanowane i przemy┼Ťlane (z ch┼éopakiem jeste┼Ťmy ponad 2 lata on jest 4 lata starszy ode mnie, nigdy nie naciska┼é). Gdyby┼Ť si─Ö przeprogramowa┼éa na wiedz─Ö, ┼╝e takie dzia┼éanie jest dla Ciebie zab├│jcze to mo┼╝liwe, ┼╝e z biegiem czasu i z ro┼Ťni─Öciem ┼Ťwiadomo┼Ťci wyst─ůpi┼éoby zaniechanie, bo pod┼Ťwiadomo┼Ť─ç by wiedzia┼éa, ┼╝e tego czyni─ç nie powinna┼Ť.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e ma kogo┼Ť?
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest wst─Öp do ┼╝ycia be┼╝ w─Öglowodan├│w prostych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam kolczykw p─Öpku ok miesi─ůca.. [link widoczny dla zalogowanych] Martyszia..
Galeria Urody, tak salon sie nazywa a fryzjerka pani Ma┼égosia Te┼╝ mam kr─Öcone,grube w┼éosy i strasznie mi si─Ö pusz─ů. Ja zawsze \dawalam ciala\ z firankami ale teraz sie juz nauczylam i robie tak.Piore je w 30 stopniach w soli do firan z odrobina proszku do prania. tyle kilosow zgubic:>mhm napisz cos z tym ze- okaza┼éo sie po histopatologii ze to rak brodawkowaty. [link widoczny dla zalogowanych]
jak kogo┼Ť sta─ç to mo┼╝na doda─ç cebulki i w─Ödzonego boczku a na koniec posypa─ç ┼╝├│┼étym serkiem-mniam. po co to wszystko?? Moja kole┼╝anka ma ju┼╝ synka 3-letniego. Marsz do kosmetyczki- ale ju┼╝ i ┼╝adnego ci─ůg┼éego g┼éupiego d┼éubania samemu! Kurcze ..... No chyba nie teges... W Warszawie bardzo s┼éawny jest dr Piotr Osuch znakomity specjalista.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Milej niedzieli wszystkim!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Moje konto
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sama znam przypadki, gdy po makijażu próbnym przyszłe panie młode w ogóle rezygnowały z wizażystki i malowały się same. [link widoczny dla zalogowanych] Ja też jestem, a kwiatuszek mi się podobał bardzo,
Ona jak obetnie mi w┼éosy to i fajnie si─Ö uk┼éadaj─ů i zawsze mnie pytaj─ů kto mnie tak dobrze obci─ů┼é. a moze sa jakies sposoby zeby oczyscic organizm od wewnatrz (chodzi mi przede wszystkim o cere) a nie schudn─ůc?? teraz min─Ö┼éo 3 lata - by┼éam na usg - czysto. Teraz czeka mnie jod w Gliwicach. , a tak wraca┼éby do domu , a tam kochaj─ůca kobieta i dzieci Mo┼╝e i w naszym Ko┼Ťciele kiedy┼Ť tak b─Ödzie???????Pozdrawiam Ci─Ö Paaa [link widoczny dla zalogowanych]
zapraszam To dobrze, bo mam ochot─Ö ci─ůgle co┼Ť robi─ç, a ruch nam sprzyja. Najpierw my┼Ťla┼éam, ┼╝e sobie to wkr─Öcam i nie ma paj─ůka, potem ┼╝e zejd─Ö na zawa┼é...To jeszcze nic, bo nast─Öpnego ranka wchodz─Ö sobie do ┼éazienki i znowu nie wierz─Ö w┼éasnym oczom. \Chyba co┼Ť ci na m├│zg pad┼éo,┼╝e tak napisa┼éa┼Ť???\ [link widoczny dla zalogowanych] start=0 Wi─Ökszo┼Ť─ç przypadk├│w bulimii ┼é─ůczy┼éabym raczej z zaburzeniami emocjonalnymi... wynik w─ůtpliwy 1,0 _ 3,0 iu/ml
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

na wesele maj─ůc niebieskie oczy pasuje niebieski cie┼ä i br─ůzowe odcienie, bordo....do tego w odcieniu bordo czy br─ůzu szminka.
[link widoczny dla zalogowanych]
No nie, ludzie, czy ja dobrze widze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam te normalne, nie niewolnice make-upu i tandetnych ciuszk├│w, kobietki. [link widoczny dla zalogowanych] ps dwa piwka na wieczor czekaja, ale zeby nie bylo zbyt duzych wyrzutow wieczorem jeszcze raz machne 50, caly tydzien je chlodzilam
Sama jestem prostym u┼╝ytkownikiem i kiedy wysz┼éam tu po raz pierwszy, zada┼éam pytania i otrzyma┼éam odpowiedzi. Stwierdzi┼éby ┼╝e mniej wi─Öcej Ci─Ö kojarzy, ┼╝eby nie sprawi─ç Ci przykro┼Ťci i do ko┼äca struga┼é by wariata (sto razy ciosa┼éam Mu za to ko┼éki na g┼éowie, ale gdzie tam Poza tym nie wiem jak liczn─ů macie parafi─Ö. a tak to probuje oswoic sie z mysla ze mam tu zostac... ku Mam pi─Ökne usta juz ponad p├│┼é roku Lalalalala [link widoczny dla zalogowanych]
.... nie wiem co mam Ci poradzi─ç kochana, moja mama te┼╝ pare lat temu pr├│bowa┼éa j─ů stosowa─ç, ale ┼║le si─Ö na niej czu┼éa i by┼éo jej ca┼éy czas zimno. Mo┼╝esz oczywi┼Ťcie nak┼éada─ç inne farby bo powiem szczerze ze bardzo d┼éugo bedziesz czekac na to a┼╝ w┼éosy same odrosn─ů do naturalnego koloru a co do odbudowy w┼éos├│w proponujefirme elseve teraz jest nowa linia odbudowujaca z cementem taki ┼╝├│┼éty kup sobie go z od┼╝ywk─ů i u┼╝ywaj efekty napewno dostrze┼╝esz s─ů jeszcze r├│┼╝nego rodzaju maski z kerastasse kt├│re kupisz w dobrych salonach lub te┼╝ widzia┼éam je na allegro firma loreal. Jak mo┼╝esz to podaj mi jakis namiar na siebie. Nie przek┼éuwajcie brzuszka u kosmetyczki, bo one nie sa do tego przeszkolone...nie maja doswiadczenia i kompletnie sie nie znaj─ů!!! Dziecko moze spa─ç w tym samym pokoju i napewno sie nie obudzi Na razie 1 dzie┼ä przygotowawczy.G┼éod├│wke planuje zacz─ů─ç 1 lipca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 23:44, 04 Kwi 2014    Temat postu: http://www.allegro.pl/item161720493_duzy_orbi trek_elektroma

Konsekwencj─ů jest z┼ée samopoczucie lub powa┼╝na choroba, na kt├│r─ů nikt nie mo┼╝e nam pom├│c.
[link widoczny dla zalogowanych]
uzywaja loreala a ceny sa naprawde konkurencyjne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Olulinka troche przesadzila z poleceniem p.Agnieszki na ul.Panewnickiej110.Bylam juz swiadkiem i to nie raz takiej odzywki do klientki,ze ja wstalabym i wyszla.Osobiscie polecam p.Krysie.Naprawde swietnie strzyze.Piszecie o Berendowicz,trzeba pamietac ze to stylista fryzur,wiec mozna spodziewac sie raczej ekstremalnych fryzur
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

┼╗ycz─Ö wszystkim, kt├│rzy zaczynaj─ů ─çwiczy─ç i sobie oczywi┼Ťcie -wytrwa┼éo┼Ťci. [link widoczny dla zalogowanych] ale nie ma sie czego bac..
aha ja chyba poczekam jeszcze troch─Ö ju┼╝ sama nie wiem co robi─ç a mo┼╝e tak do 50 dnia cyklu hehe ju┼╝ wariuje normalnie szok Kolor makijazu do czernego pasuje kazdy. Kasioolka no masz racj─Ö. nie sztuka machn─ů─ç komus ladny kolor na zdrowych wlosach...SZTUK─ä JEST NAPRAWIC KOMUS WLOSY... dla 1 osoby [link widoczny dla zalogowanych]
Te┼╝ by┼éam w┼Ťciek┼éa, a tu nagle..... Tre┼Ť─ç tego postu jest skierowana do anny 6, a raczej Pani Aleksandry. Witaj Sloneczko 78.Mieszkam we Wloszech od 1,5 roku,20 km od Mediolanu.Mam meza wlocha i mamy poltorarocznego synka.Nasz synek niedlugo bedzie mial siostrzyczke lub braciszka gdyz jestem w drugim miesiacu ciazy.jestem bardzo szczesliwa.Rozmawiam z Kevinkiem(moim synkiem)po polsku gdy jestesmy w domu,a gdy dzies wychodzimy,np do tesciow lub sklepu rozmawiamy po wlosku.Wiec Kevin mowi i po polsku i po wlosku.Dopiero zaczyna mowic a juz porozumiewa sie w dwoch jezykach,i moim zdaniem tak powinno byc bo nie wyobrazam sobie ze moi rodzice nie mogliby porozmawiac z wlasnym wnukiem.Skad dokladnie jestes SLONECZKO?Jezeli mozesz to opisz mi jak mniej wiecej wyglada porod we Wloszech gdyz ja rodzilam jeszcze w polsce i teraz przy drugim dziecku troche sie stresuje...serdecznie pozdrawiam M├│j numer GG: Krzyki. jestem szcz─Ö┼Ťliw─ů mam─ů 11-sto miesi─Öcznej c├│reczki chcia┼éa bym zgubi─ç kilka zb─Ödnych kg z brzuszka i r├│wnie┼╝ od dzi┼Ť zaplanowa┼éam diet─Ö kapu┼Ťcian─ů, znalaz┼éam przepis i w┼éa┼Ťnie zupka si─Ö gotuje - ┼éadnie pachnie na ┼Ťniadanie zjad┼éam mango, teraz jab┼éko, i 4 szklanki wody pomi─Ödzy. Reasumuj─ůc jednak , wr├│ci┼éam do siebie ju┼╝ po tygodniu i gdyby ktokolwiek spyta┼é, czy zdecydowa┼ébym si─Ö ta tak─ů operacj─Ö po raz drugo - wiedz─ůc jak to wygl─ůda..ju┼╝ od podszewki - powiedzia┼éabym TAK - 1.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Eh jak wiekszosc z was tu mam ten sam problem .
[link widoczny dla zalogowanych]
Poleciła za to salon fryzjerski, gdzie sprzedała ostatnia partię. Przy dlugim okresie wykonywania lewatyw sa tez negatywne konswekwencje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chyba musze od nowa zacz─ů─ç smarowac sobie ta ranke, bo to nic z tego nie b─Ödzie... [link widoczny dla zalogowanych] SPR├ôBUJCIE KOSZTUJ─ś OK 17 -20 Z┼ü!!
Ja rwnie mam ochote sobie pogadac. ja dodatkowo połaczyłam tę dietę z 1000 kcal. Bon Jovi - Bed of Roses, You Give Love A Bad Name, Always Pozdrawiam i zycze powodzenia! Wystarczy. [link widoczny dla zalogowanych]
trzeba sie tez liczyc z tym ze wlosy moga sie troche zniszczyc Nie pros o zdjecia jesli i tak juz masz gotowa odpowiedz. Do tego jak m├│wi─Ö, ┼╝e zapuszczam i nie cch─Ö za du┼╝o obcina─ç - to ona mnie S┼üUCHA! Eulalia nikt nie zrobi Ci cc wbrew Twojej woli, no chyba ┼╝e mia┼éaby┼Ť do tego wskazania medyczne..mo┼╝esz zdecydowa─ç si─Ö na cc ale wcale nie musisz i nikt nie b─Ödzie Ci jej sugerowa┼é co wiecej, sama mozesz byc na tyle podekcytowana i podnenerwowana, ze beda ci sie rece trzasc, powieki drgac, i takie tam ... 86;đŻđ░ đŻđ░ đ░ĐÇĐäđÁ, Wtedy ide do lazienki puszczam goraca wode,rece pod kran i b├│l na chwile ustaje,ale co z tego jak po wytarciu r─ůk b├│l wraca.Mam jeszcze jeden spos├│b na pozbycie si─Ö (chwilowe bo chwilowe)b├│lu r─ůk podczas nocy mianowicie kiedy bardziej boli lewa reka nale┼╝y polo┼╝yc si─Ö na brzuchu prawa r─Öka le┼╝y wzdl├│┼╝ tulowia wewnetrzn─ů cz─Ö┼Ťcia dloni skierowanej ku g├│rze a druga bol─ůc─ů opuszczamy w dol w kierunku podlogi,w├│wczas krew splywa w kierunku dloni i po chwili b├│l i dretwienie lewej r─Öki przechodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wogole kobieta powinna mniej pracowac bo ma jeszcze dom na glowie i dzieci ale kogo to obchodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do chwili obecnej ┼╝aden przedsi─Öbiorca nie przedstawi┼é dokument├│w potwierdzaj─ůcych histori─Ö spo┼╝ycia ww.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

spodenki kupi┼éam za 56 z┼éotych. [link widoczny dla zalogowanych] Mi┼éo┼Ť─ç nie mo┼╝e d┼éugo istnie─ç bez wymiaru sprawiedliwo┼Ťci.
juz biorac za to kase lamiesz prawo.dla mnie jestes zerem Raz mia┼éem usuwany paznokie─ç, chyba 8 lat temu, wi─Öc wiem ju┼╝ co to znaczy b├│l, ropa itd. No i kt├│regos tam razu jak zwykle wpadam do sklepu a panie przy kasie cos tam se szemraj─ů \to ona patrz\--ja si─Ö rozgl─ůdam czyzby jakas miejscowa sensacja na zakupy przysz┼éa i jej ty┼éek obrabiaj─ů??? dostalam 18-tego dzis jest 21 a jak @ nie bylo tak nie ma z mezen staramy sie o dziecko od pol roku i juz sama nie wiem co myslec tym razem. w sytuacji robienia paznokci sobie za┼é├│┼╝my co 3 tygodnie i jeszcze 2 osobom?? [link widoczny dla zalogowanych]
90% wszelkich chor├│b i dolegliwo┼Ťci bezpo┼Ťrednio lub po┼Ťrednio ma zwi─ůzek, z jelitami. Ja mog─Ö odpowiedzie─ç: Wyb├│r nale┼╝y do Ciebie, ale generalnie dla m─Ö┼╝czyzny poleca┼éabym orbitrek z du┼╝ym ko┼éem zamachowym, oko┼éo 10 kg , mo┼╝e nawet wi─Ökszym. Wiec do rzeczy powiedz ile take klamry kosztuja? Nie chcia┼éabym robi─ç awantury bo nie sadze by lekarz by┼é nieuczciwy.. rowniez rozowe z tej samej serii jak to wszystko czytalam to mi sie z was smiac chcialo!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wsp├│┼é┼╝yj przed ┼Ťlubem, bo to grzech (a potem s─ů problemy), nie zawieraj zwi─ůzku kolejnego, gdy pierwszy si─Ö nie uda┼é i gdy nie ma mo┼╝liwo┼Ťci jego rozwi─ůzania.
[link widoczny dla zalogowanych]
to ju┼╝ w og├│le sobie nie wyobra┼╝am
bo ja wiedzialam ze ludzie oczyszczali.nos.tylko sie.balam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zatem ktos w sercu juz wiedzial ze nie dotryzma przysiegi. [link widoczny dla zalogowanych] Najlepiej szukac w malych sklepikach, a nie wielkich siecowkach.
Sk┼éadam kondolencje z powodu utraty paznokcia. Gratulacje!fajnie, ze macie ju┼╝ termin ┼Ťlubu kto┼Ť ciekawy ???dzwoni┼éam do pani doktor-zwi─Ökszam dawk─Ö do ko┼äca miesi─ůca na 125 Jestem na prze┼éomie 32 i 33 tyg. w dotyku [link widoczny dla zalogowanych]
a wie┼Ť─ç gminna niesie ┼╝e gin-polo┼╝nicy to najwi─Öksi maniacy w wiado0mych sprawach .I dlatego warto nie mie─ç mlodszych o 20 lat konkurentek na oddziale ! Dziewczyny piszcie co u Was Naprawd─Ö 70E, czyli taki biu┼Ťcik dodaje sylwetce kilogram├│w: Jesli chodzi o oczy to wok├│┼é ran zrobili mi laser ( mo┼╝na powiedzie─ç ┼╝e zosta┼éy zaszyte moje rany ) dzieki temu w┼éa┼Ťciwie nie ma mozliwo┼Ťci o ich powiekszeniu . Wedlug mnie najlepszym kursem jest ten w akademii berendowicz & kublin maja siedziby w calej polsce a w katowoicach jezeli jest sie daleko maja w cene wliczony pobyt w ich prywatnym hotelu nad akademia hotel w sw Pozdrawiam Pani Kaczynska -numero uno RP Jejo maz i szwagier
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 17:02, 05 Kwi 2014    Temat postu: Ja zaczynam dopiero jutro,dzis mam ostatni dzien

Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] paznokci To ┼╝e co┼Ť jest bardzo drogie wcale nie oznacza, ┼╝e jest dobre.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

warto spr├│bowa─ç, pij─Ö od 1 czerwca, 1 faza smaczne, [link widoczny dla zalogowanych] OVIDIUS
Jesli jestes naprawde zdesperowana, twoj nos jest brzydki i masz nadmiar gotowki to znajdz dobrego chirurga i rob. Jak bys chcia┼éa na sama zrobi─ç to nie ma problemu,mo┼╝esz zrobi─ç i gotowe pokaza─ç lakarzowi Panowie, ma┼ée mamy szanse i mo┼╝liwo┼Ťci manewru. e bo po tym jest gorzej ni┼╝ by┼éo. moze mam zla technike wlewania? [link widoczny dla zalogowanych]
Moze sie do┼é─ůczysz?? po operacji mia┼éam hipokalcemi─Ö czyli spadek wapnia zwi─ůzany z wyci─Öciem przytarczek. Jem szybko a najgorsze to jest mi obojetne co? Nie gr├│┼║ mi, je┼Ťli nie masz zamiaru spe┼éni─ç gro┼║by. Tez mam problem z dosc jasnym kolorytem sk├│ry twarzy...sopot jak kto woli, bo u mnie np. Jewel - Foolish games dlatego ze ;
[link widoczny dla zalogowanych]
mołek
[link widoczny dla zalogowanych]
W cieple rozszerz─ů si─Ö te┼╝ pory sk├│ry, co u┼éatwi potowi wydostanie si─Ö na zewn─ůtrz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nauka tak jak wszystko podlega prawom ekonomii i bez sponsorow nie istnieje.Tym bardziej ze zeby zbadac wplywy diety na organizm trzeba przeprowadzic badania na duzej grupie ludzie przez conajmniej 10 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
w og├│le z moich dlugich w┼éos├│w zrobi┼éy mi jakie┼Ť siano, no my┼Ťla┼éam, ┼╝e sie pop┼éacz─Ö..pomijaj─ůc fakt, ┼╝e ca┼éy czas sobie rozmawia┼éy mi─Ödzy sob─ů i pali┼éy papierosy przy mnie, to by┼é szczyt i wysz┼éam stamt─ůd.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale nie przej─Ö┼éam si─Ö tym i pomy┼Ťla┼éam, ┼╝e troszk─Ö poboli i przejdzie ( zaznaczam, ┼╝e nigdy wcze┼Ťniej nie mia┼éam do czynienia z wrastaj─ůcymi paznokciami) Po dw├│ch dniach nacisn─Ö┼éam lekko miejsce na du┼╝ym paluchu, kt├│re mnie pobolewa┼éo i wyp┼éyn─Ö┼éa ropa... [link widoczny dla zalogowanych] Efulec je┼Ťli ─çwiczysz te┼╝ skalpel i orbi to polecam najpierw skalpel potem orbi.
Obecnie stosuje się dwie techniki: HaoS jak tam moja Mimi ? 1 duża - główka kapusty [link widoczny dla zalogowanych] Profesor endokrynolog odradza mi wyciecie , bo wtedy zawsze juz bede brala hormony - a przeciez na razie tarczyca pracuje u mnie jak u zdrowego czlowieka [link widoczny dla zalogowanych]
Ahh no widzisz, juz dawno mialam Ci pogratulowac ciociowego, nowego stanu! Tego samego dnia raczej nic nie powinno si─Ö je┼Ť─ç, nale┼╝y ─çwiczy─ç szcz─Ök─Ö, ┼╝eby nie wyst─ůpi┼é szcz─Öko┼Ťcisk, ale chyba ka┼╝dy lekarz o tym przypomina. ja np. np wszystko-wyk┼éadzina,sciany zas┼éonki,wypoczynek na niebiesko ,zielono itp. a co kogos obchodza twoje problemy? - chc─ů sp┼éyci─ç rozst─Öpy Ostatnio korzystam z Centralwings ale dlatego, ┼╝e bilety kupuj─Ö na kilka miesi─Öcy wcze┼Ťniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam kolczyk od prawie 3 tygodni.
[link widoczny dla zalogowanych]
te okresy niewiele ponad miesięczne-tak to sie prezentowało ciesze się , ze pomagam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zupę przyprawiamy do smaku swoimi ulubionymi ziołami. [link widoczny dla zalogowanych] ale wiadomo, że o mnie chodzi
Poprostu wysoka prolaktyna obni┼╝a progesteron kt├│ry jest bardzo potrzebny w pierwszym trymestrze ci─ůzy !! 100 tys. ale boje si─Ö, ┼╝e nied┼éugo mi sie znudzi. Zerwa┼éam si─Ö z ┼é├│┼╝ka i uciek┼éam spa─ç do salonu na szcz─Ö┼Ťcie mam tam rozk┼éadan─ů kanap─Ö. witajcie dziewczyny....!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
a tutaj obliczcie swoj─ů idealn─ů wag─Ö: kogo┼Ť kto robi super oryginalne i ciekawe koki Wszyscy my┼Ťl─ů ze tanio to ┼╝le- pomy┼éka jw Czytaj mi─Ödzy wierszami, po prostu. ┼╝ycie g├│r─ů pozdrawiam serdecznie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chcialabym, zeby poszla na te oepracje, ale nie wiem jak ja przekonac
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem mloda mezatka od 28.10 tego roku, wiec sami rozumiecie,ze niewiele jeszcze potrafie pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycze Was wszystkim cudownego weekendu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wchodz─ůc na nasze Forum znajdziesz wszystko co Cie interesuje. [link widoczny dla zalogowanych] dobre jest przemywanie wod─ů utleniona i koliste ruchy wacikiem (jakby wmasowywanie )no i obowi─ůzkowo rywanol najlepszy moczenie w nim palucha .
No i ja te┼╝ ju┼╝ zostan─Ö pod jego opiek─ů. wiele pomocnych wynik├│w Ka┼╝dy oddzia┼é co miesi─ůc powinien dosta─ç cho─ç tyle Tatry ile ma zaplanowane do sprzedania. Zanikaja mi miesiaczki i mam za wsyoka prolaktyne. w┼éasnie wydaje sie wysoka [link widoczny dla zalogowanych]
Cze┼Ť─ç dziewczyny! 2 ) 7 dni oczyszczanie Cze┼Ť─ç dziewczyny Zobaczysz czy Ci si─Ö spodoba, nigdy nie farbowa┼éa┼Ť w┼éos├│w to i tak b─Ödzie du┼╝a zmiana. Lekarz kaza┼é mi go stosowac na noc. hej nie mia┼éam necika buu teraz ide spac jutro cos napisze bo dzisiaj nie mam si┼éy tego wszystkiego czytac co sie tu dzia┼éo buzka wam ciekawe co tam u ciebie fanko?? zalezy od GUSTU, ale tez i od tego jaki ktos ma standard urody.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Klan DFA w DFBHD Strona G│ˇwna -> Poradnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin